Ik heb er even snel mee gespeeld om te kijken of ik de oplaadfunctie aan de praat kon krijgen. Ik ben niet zo'n voorstander van het versterkte GSM-signaal, ik wilde alleen de draadloze oplaadfunctie aan de praat krijgen, dus ik heb 12V op de twee voedingspinnen van de module aangesloten, maar hij laadt niet op.
Hier is het bedradingsschema
View attachment 187102
View attachment 187103
Ik heb de R265-interface, maar niet de J984-signaalversterker. Ik had gehoopt dat 12 V over pinnen 1 en 4 mij oplaadmogelijkheden zou geven, maar dat lijkt niet het geval te zijn.
1 - 12v
2 - Signaal T12n/5
3 - Signaal T12n/11
4 - 0v
De volgende stap is het aansluiten van de signaalpinnen op de 12-pins grijze connector aan de achterkant van de hoofdeenheid. Ik hoop dat dit signaal de interface 'activeert', maar zoals we kunnen zien in het bedradingsschema worden deze signaalkabels (en ook stroomkabels) gedeeld met de J984-signaalversterker, dus het is mogelijk dat dit ook nodig zal zijn.
Om hiermee verder te gaan, heb ik een paar extra draden nodig (die ik niet bij me heb) en moet ik ook wat dashboardlijsten verwijderen om bij de stereo te komen, wat ik nog niet heb gedaan in mijn nieuwe busje, dus dat is het einde voor vandaag. Ik zal een andere dag nog wat meer draden regelen en proberen wat tijd te vinden om de stereo eruit te halen.